سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات از شرکت دخانیات ایران
مدیریت بازرسی، حسابرسی داخلی و رسیدگی به شکایات

به سامانه اینترنتی مدیریت بازرسی، حسابرسی داخلی و رسیدگی به شکایات شرکت دخانیات ایران خوش آمدید، این سامانه جهت اخذ کلیه گزارشات، درخواستها، تقدیر، شکایات و پیشنهادات از ستاد، مجتمع ها و ادارات استانی و هر ذینفع طراحی گردیده است. جهت ارتباط با این سامانه و با توجه به مندرجات منوی راهنما اقدام به ثبت گزارشات، درخواستها، شکایات، پیشنهادات و تقدیر نموده تا در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ لازم ارائه گردد. مراجعه کننده محترم خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید:

1- لطفا قبل از انجام هر اقدامی راهنمای سامانه را مطالعه فرمایید.

2- این سامانه به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط و حل مشکلات طراحی گردیده لذا خواهشمند است از ارسال مطالب کذب و دروغ جداً خودداری فرمایید.

3- لطفا سلسله مراتب سازمانی را رعایت فرمایید برای این منظور در ابتدای امر سعی نمایید مشکلات خود را از طریق مسئولان در ستاد، مجتمع یا ادارات استانی مربوطه حل نمایید و در صورت عدم حل مشکل با این مدیریت مکاتبه نمایید.

4- برای ارسال شکایات نیاز به ثبت نام و کامل نمودن موارد ستاره دار سامانه دارید.

5- به شکایات غیر مرتبط و یا رسیدگی به آنها در صلاحیت این مدیریت نباشد از سامانه مربوطه حذف و از ارائه پاسخ معذور است.

 
    
آیا پرسنل شرکت دخانیات هستید؟
لطفا کد رهگیری خود را وارد نمایید:
 
    
 

     



 
تلفن تماس: 51261810